Van Turijn tot Cansalo Monferrato

2 september 2016 - Piacenza, Italië

In de nacht heeft het verschrikkelijk geregend. Wij zijn ook later opgestaan. Na een heerlijk kopje koffie zijn wij uitgezwaaid door de Hotelier. Omdat wij niet hadden ontbeten zaten wij al rond 9 uur in een volgend etablissement voor een ontbijt te pakken. Het toeval wil dat dit een zaak zou zijn met de beste cappuccino uit de omgeving. Wij hebben er van genoten.
De tocht naar Cansalo over de Povlakte ging veel langs redelijk drukke wegen. Zoals te verwachten was het vlak en ging het redelijk snel. Voordat wij onze eindbestemming bereikte hebben wij de tent gedroogd. In de binnentent zat nog een naaktslak. Een heel gedoe om dat op te lossen.
Bij het VVV gevraagd naar een camping. Er zou er een zijn voor campers. Deze hadden wij niet bij ons dus wij zijn afgereisd naar een hotel met een heerlijk zwembad.
Wij zaten net op ons terras om van een drankje te genieten toen de beregeningsinstallatie werd aan gezet. Het was weer vluchten naar binnen.

1. Rita Schoolenberg:
    2 september 2016
    Die naaktslak in de binnentent.....toch gezellig?? Maar....mooi hoor, jullie verhalen....en petje af!