Van Sinalunga naar del Lago Trasimeno

10 september 2016 - Trasimeense Meer, Italië

Een mooi hotel met vriendelijke mensen. Een mooie kamer maar de douche moest je met de schoenlepel in en met de kurkentrekker weer uit. Na ons.simpele ontbijt ( maar de koffie was geweldig) in ons hotel naar de fietsenmaker. Wij waren vergeten aan de toeristeninformatie de naam en adres te vragen. De eerste fietsenmaker zag er geen brood in. Een tweede fietsenmaker wist ook van niets. Gelukkig hadden wij YouTube filmpje van Thijs ontvangen. Na het zien is hij begonnen
Tijdens zijn karwei is hij zeker 7 keer teruggelopen naar de pc om te kijken hoe het verder moest. Na twee uur, er waren wel verschillende klanten geweest, was het voorelkaar dacht hij. Een proefrondje gaf aan dat het precies omgekeerd zat. In tien minuten was ook dit verholpen. Hij gaf nog aan dat hij geen expert was en dat ik in Holland maar even naar moet laten kijken.
Als een kind zo blij konden wij gelukkig vertrekken.
De route ging door een dal zonder veel bijzonderheden. Wij hebben een tijd langs het meer gefietst en hebben een prachtige camping gevonden bij een hotel met een mooi Zwembad. Door de straffe wind hadden wij geen behoefte hiervan gebruik te maken.

1. Ad en Ans:
    11 september 2016
    Hebben de foto's kunnen bekijken. Mensen wat een reis,fantastisch vanuit mijn luie stoel.
    Jullie kunnen het
    XXX
  2. Hetty:
    11 september 2016
    Hoera voor het you tube filmpje van Thijs. Wat een gedoe, maar je fietst weer!! Houden zo.
    Groeten vanuit een zonnig Boshuisje.
  3. Theo van Heck:
    Hallo Luitjes,
    Weer mooie verhalen met leuke anekdotes,het is genieten voor jullie op een paar schrammetjes na,maar dat werdt beloond met de kathedraal en de scheve toren erachter,mooie foto's overigens.Verders veel klimmen en dalen met (zij)wind,gelukkig niet iedere dag.Wat jammer van die versnellingskabel,vergt veel energie om het gerepareerd te krijgen.Fijn dat die fietsenmaker vanaf een filmpje van Thijs, YouTube je wilde helpen,is hetzelfde als een kast kopen bij Ikea.Gaaf dat jullie weer lekker verder konden,fantastisch wat een mooie reis en verhaal. Groetjes van Fennie en Theo