De eerste ontmoetingen

5 augustus 2016 - Krimpen aan de Lek, Nederland

Vanmiddag naar Delft geweest. Naar de
kerk van de Franciscanen. Wij hadden een afspraak met Herman de Kruis.
Een fijne ontmoeting. De eerste stempel in ons pelgrimspas en de pelgrimszegen voor een goede reis. Daarna liet hij ons de kerk nog zien.

1. Jan en Annet Hulsbos:
    7 augustus 2016
    Wij wensen jullie een heel fijne pelgrimstocht. We zien te zijner tijd graag het paspoort met alle stempels van de kerken/kloosters/abdijen waar jullie verblijven. Een paar maanden terug heeft een nichtje van ons met haar man een voettocht naar Rome gemaakt vanuit Toscane. Zo'n 500 kilometer. Het was leuk om te zien hoeveel stempels zij onderweg hebben gekregen. Het ga jullie goed! En een behouden thuiskomst! We moeten na afloop snel eens bijpraten, want het heeft veel te lang geduurd.
  2. Rita Schoolenberg:
    7 augustus 2016
    Erg leuk om -op afstand- jullie reis mee te mogen fietsen....
    We wensen jullie een voorspoedige reis en vooral veel droge dagen!
  3. Thijs en Jet:
    8 augustus 2016
    Leuke blog! Vanaf de Haervejen in Denemarken een hartelijke pelgrimsgroet van jullie fietsmaatjes. We hebben er nu ruim 800 km opzitten, over enkele dagen zijn we in Zweden.
  4. Hetty:
    11 augustus 2016
    Nogmaals een goede reis gewenst. Maar met de pelgrimszegen van Herman moet dat zeker gaan lukken.
    Geniet er van.
    En we zijn weer erg benieuwd naar jullie verhalen en stukjes in het parochieblad.
  5. Hellen:
    12 augustus 2016
    Nogmaals een super fijne en goede fietstocht zonder strubbelingen! Veel succes en ik verheug me op jullie interessante boeiende reisverhalen!
  6. Willy (namens allen!):
    19 augustus 2016
    Met zo'n zegen moet het goed fietsen zijn. Delft is mooi , maar jullie hebben de blik alweer verderop liggen. Als jullie weer terug zijn is het de moeite van een verder bezoek waard. ik kan je Tetar van Elven op de Korenmarkt aanbevelen.