Van Appingedam naar Enschede

12 augustus 2016

Woensdag 10 augustus met fiets van huis vertrokken naar Rotterdam centraal. wouter was er ook. even over negen de trein naar appingedam. de laatste stukje voor Appingedam kwam de regen met bakken de lucht uit. eerst een winkel gezocht voor wat te eten. ook daar hebben wij wat kunnen schuilen. Om 13.00 uur zijn wij echt gestart. het weer klaarde steeds meer op. wij hebben op de tocht naar Rolde kunnen genieten van steeds mooier weer.
Wij hebben de eerste dag 65 km gefietst.
Donderdagmorgen lang getwijfeld om te vertrekken. Zoon Wouter zou meefietsen tot Enschede. Besloten toch maar te gaan en Wouter op het station Coevorden te zetten. De reis ging voorspoedig. Onderweg nog uitgebreid koffie gedronken.
Na afscheid doorgefietst. In eusinge ging het echt regenen om niet meer op te houden. Toch doorgefietst naar Enschede. Op een boerenkncamping gestaan. De ontvangst was allerhartelijkst en wij hebben gebruik mogen maken van in aanbouw zijnde blokhut.
Dank aan de eigenaar van.n camping de Loeks. Wij hebben donderdag dik 100 km gefietst.

1. Theo van Heck:
    12 augustus 2016
    Hallo luitjes,een mooie start,je moet tog even in het ritme komen.De regen is iets minder leuk,maar het word prachtig weer.Geniet lekker van alles in beleving,tot de volgende reactie.

Fennie en Theo
  2. Willy (namens allen!):
    19 augustus 2016
    ziet er heel knus uit met de slaapzakjes!