Van Chateau Thierry tot Chatillion sur seine

23 augustus 2016

20 augustus
Na alles gedroogd ingepakt te hebben zijn wij vroeg vertrokken. Een dag met verschillende landschappen
In het begin doortrappen en het werd later milder. Het heeft er de hele dag dreigend uitgezien maat niet echt geregend. Rond de middag hebben wij onze lunch gebruikt bij en later in een bushokje. Veel andere voorzieningen waren er niet. Tot Sezanne was het een prachtige route daarna werd het minder. Wegen met veel (vracht)verkeer. De camping die wij zouden nemen was opgegeven. Wij zijn doorgefietst naar Mery sur Seinr. Een camping waar wij nog goede herinneringen aan hebben.

21 augustus
Wij hebben deze dag een rustige start gehad. De eerste dertig kilometer gefietst langs een kanaal waar wij vier jaar geleden gewandeld hebben. Een feest van herkenning
Troyes is een prachtige stad.
Via veel binnen wegen langs verlaten en stille dorpen waar alle speeltuinen verlaten zijn, zonder verdere voorzieningen zijn wij na ruim 100 aangekomen in Chatillion sur Seine.
Naar de camping was het een pittig klimmetje. Een echte stadscampimg. Veel leuke contacten.s avonds in het dorp wezen eten.

1. Theo van Heck:
    25 augustus 2016
    Hallo Danny en Jan,

Het gaat lekker met jullie,genieten van oude herinneringen,leuke camping met gezellige mensen.
    Houd er lekker de gang in,en geniet.

Groetjes,Fennie en Theo
  2. Bert Westgeest:
    26 augustus 2016
    De vrijheid die jullie ervaren lijkt mij geweldig.
    Mogen we alvast een aantal dagen met ervaringen publiceren in Draagkracht..
    ik hoor het wel.
    Groeten,