Tot Turijn

1 september 2016 - Casale Monferrato, Italië

30 Augustus
S'morgens geen wekker gezet. Toch waren wij vroeg wakker. Op ons gemak zijn wij in de miezerregen vertrokken.
Na de zware bergrit wilden wij even wat terugnemen. In het eerste dorpje koffie gedronken. De Italiaanse koffie smaakt een stuk beter. Langs allemaal kleine wegen zijn wij door veel dorpjes gegaan. Om Jan toch ook iets nieuws te geven nog een nieuwe zwembroek aangeschaft. Rond de middag aangekomen in Turijn. Turijn is een pracht stad met veel momenten.
Daarna naar onze camping. Wij hadden van mensen vernomen dat hij boven op een heuvel lag. Een heuvel die niet te befietsen is. Met veel moeite boven aangekomen. Geen camping te vinden. Achteraf blijkt dat de camping begin dit jaar is gesloten.
Wij hebben toen maar onze intrek genomen in een pensionnetje. Ook nog wel een heuveltje op van 10 procent maar Het was de moeite waard heerlijke anti pasta en tortelini gegeten. Het is tenslotte ook nog vakantie. Foto's volgen later. Dit komt omdat wij steeds niet kunnen beschikken over een goede internet verbinding.

1. Jan en Sjaan:
    1 september 2016
    Petje af voor jullie. Geweldig.
    We genieten van jullie reisverslag en beleven het zo een beetje mee. Het is een heel mooie reis als we het zo lezen maar ook veel afzien. Zijn nieuwsgierig naar jullie volgende verhalen.
    Groetjes vanuit onze luie stoelen.
    Jan en Sjaan